Tuesday, September 2, 2008

zara@studio_papa

my name is Ain Zahara bt. Ahmad Isyak Rudin. lahir pada 27.5.08

Kenapa saya suka baby saya? Saya suka baby saya!, kenapa saya suka baby saya?

"sebab dia besttt, sebab dia comeeeell"

Eeeee gerammm, saya suka baby saya!!

Zara dah 3bulan lebih. Zara juga dah pandai berkata-kata. "waaaUu wee uU Juu Waahewww tehh" serba sedikit yang dapat di rakam. Zara pn dah pandai minta perhatian, comel sangat,,,bila kita tingalkan dia, mula la menangis. yang comel tu zara menangis pastu stop sambil perhatikan mana papa n mummy dyer. Ble dyer nampak kita buat tak tau jer, dia pn mula nangis balik.
Posted by Picasa

2 comments:

omarrr said...

saya pun suka baby awak sebab baby awak comel.

saya suka baby awak.... sebab dia mudah senyum..

ruslina said...

hye baby zara,,,!!